La gran família del Badalonès celebra el passat i brinda pel futur en la inauguració del quart edifici del col·legi

El quart edifici del Col·legi Badalonès ja és una realitat. La comunitat educativa de l’escola i una nodrida representació de la societat civil de Badalona encapçalada per l’alcalde, Xavier García Albiol, ha celebrat avui la posada en marxa de l’edifici amb una vetllada amena, plena de records i de la il·lusió que comporta encetar una nova etapa. L’acte, conduït per tres exalumnes -Núria Casas, Albert Castillo i Albert Guerra- s’ha celebrat a la terrassa del nou edifici, convertida en un escenari presidit per una gran pantalla led. Han intervingut la directora, Ani Dunjó, que en la seva intervenció ha volgut retre homenatge a la seva família i a totes aquelles persones que han contribuït a convertir el Badalonès en el referent educatiu que és en l’actualitat. També l’alcalde, Xavier García Albiol, que ha subratllat l’impacte de la família Dunjó i del Col·legi Badalonès en la construcció de la Badalona moderna. Albiol, que ha assistit a l’acte acompanyat de la primera tinent d’alcalde, Cristina Agüera, de la regidora d’Educació, Vanesa González, i del regidor adjunt d’Educació, Marc Cruz, ha tancat una vetllada on també hi ha hagut espai per als vídeos protagonitzats per alumnes i exalumnes, i per a una taula rodona amb la primera tinent d’alcalde, Cristina Agüera, el president de la Federació d’Empresaris de Badalona, Josep Maria Puente,  l’arquitecte del nou edifici, Jordi Moliner, i el cap d’estudis de cicles formatius, Ricard Eguiluz. Tot, per arrodonir una vetllada històrica en la qual no va faltar l’humor, els jocs i la foto final de família amb els integrants de la família Dunjó Coscollano com a grans protagonistes.